top of page

En Guaret ens definim como un espai temps de pensament i reflexió, que parteix de les necessitats i desitjos particulars i del barri. Volem ser un espai pedagògic de conreu, per a compartir i entendre, per a reflexionar i per a dur a la pràctica; a partir del treball conjunt junt als més joves, volem desenvolupar una acció de base i col·lectiva. Els pilars bàsics de la nostra pràctica giren en torn a la denuncia social de males pràctiques cap als menors, potenciar autonomies i treballar sobre les habilitats socials, relacionals i comunicatives.

 

El guaret, demana el respecte al ritmes, el reconeixement de les individualitats, i el naixement de noves formes   d'entendre i atendre processos i realitats.



 

Guaret se define como un espacio-tiempo de pensamiento y reflexión, que parte de las necesidades y deseos particulares y del barrio. Quiere ser un espacio pedagógico de cultivo, para compartir y entender, para reflexionar y para llevar a la práctica: a partir del trabajo junto a los más jóvenes, quiere desarrollar una acción de base y colectiva. Los pilares básicos de su práctica giran en torno a la denuncia de las malas prácticas institucionales dirigidas a menores, la potenciación de autonomías y el trabajo sobre las habilidades sociales, relacionales y comunicativas.

El guaret (barbecho, en castellano) pide el respeto de los ritmos, el reconocimiento de las singularidades y el nacimiento de nuevas formas de entender y atender procesos y realidades.

 

Ancla 1
bottom of page